A+ A A-

Abant Otel ve Tatil Yorum ve Şikayetleri

yorumlarTatillerini Abant’ın eşsiz atmosferinde geçiren ziyaretçiler sizler için Abant yorumlarını ve görüşlerini sayfamızda paylaşıyorlar.

Her Otelin Kendine Ait Yorum ve Şikayetlerini Görmek için Tıklayın

Yorumlar (5)

• Saniye

26 Aralık 2013 15:08 zamanında |
    Tatil yapmak için harika bir yer herkese tavsiye ediyorum
  • Cansu Kemer

26 Aralık 2013 13:06 zamanında |
    Abanta geçen sene sömestr tatilinde gitmiştim farklı bir anı olmuştu beni için çok eğlenceliydi karlar altında unutulmaz bir tatildi
  • Gülşah Kara

12 Mart 2013 14:50 zamanında |
    Bolu’ya bir arkadaşımla geldim ve tam anlamıyla bayıldım. İstanbul’a yakın olması da bizim için iyi oldu. Hafta sonu kaçamakları için birebir. İlk gün Abant Gölü’nün etrafında bulunan bir restoranda yemek yedik ve sonrasında kahvemizi içip fal baktık. İkinci gün gelmişken kayak yapmadan dönmemeliyiz düşüncesiyle Kartalkaya’ya da uğradık. Enfes yemeklerden bahsetmiyorum bile. Her fırsatta geleceğiz artık.
  • Sami Aydın

25 Şubat 2013 11:05 zamanında |
    Merhaba. Sami Aydın ben. Ankara’da öğretmenlik yapıyorum. Sömestr’da meslektaşım olan eşimle birlikte sakin bir yere gitmek istedik. Bolu bizim için en yakın ve iyi seçenekti. Güzel bir otel bulduktan sonra bavulumuzu toplayıp kendi arabamızla bölgeye ulaştık. Ben Abant Gölü’ne ve Akkaya travertenlerine bayıldım. Eşim ise her gittiğimiz restoranda aşçılardan yemeklerin tarifini almaya çalıştı ama başaramadı tabi ki. Yanı başımızdaki cennetin farkında olmadığımız için kendimize kızsak da arada hafta sonları kaçamak yapmaya karar verdik. Herkese tavsiye ederiz.
  • Gönül Koşar

03 Şubat 2013 19:28 zamanında |
    Selamlar. Ben Gönül Koşar Kastamonu’da yaşıyorum ve geçen hafta bir tur şirketiyle beraber Bolu’ya gittim. Yörenin coğrafyasına hayran kaldım. Gezimiz Abant Gölü’nü, Yedigöller’i ve tarihi mekanları kapsıyordu. Göl kenarında sabah kahvaltımızdan sonra yollara düşüp türbeleri, camileri ve Bolu Müzesi’ni gezdik. Abant Gölü’ne gittiğimizde akşam olmuştu ve konaklayacağımız otele geçtik. İkinci günümüzü de çevreyi gezerek ve bol bol yemek yiyerek geçirdik. Tekrar tekrar geleceğim bu ile.

Bir yorum yapın

Abant'ta konaklamış veya konaklama yapmak isteyen tatilciler kendi görüşlerini yazarak Abant'ta tatil yapacak misafirlerle deneyimlerini paylaşabilirler.
Otellerde konaklamış misafirler yorum ve şikayetlerini yazarak hizmet kalitesinin yükseltilmesine katkı sağlayabilirler.

OTEL FIRSATLARI İÇİN ÜYE OL

Seo Fiyatları

ABANT TATİL YORUMLARI

Tüm otel yorum ve şikayetleri »
Abant Etkinlikler
Yasal Uyarı:
Bu site Abant'ı tanıtmak saklı kalmış tatil bölgelerimizi tanıtarak Türk turizmine katkı sağlamak amacıyla Webhome İnternet Reklam ve Bilgi Teknolojileri tarafından hazırlanmıştır. Sitede yer alan içerikler diğer kişi ve kurumlar tarafından hiçbir şekilde basılı veya elektronik ortamda izinsiz kullanılamaz ve kopyalanamaz. abantoteller.com.tr'de yer alan her türlü bilgi sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sizlere aktardığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup, bilgilerin yanlış anlaşılmasından ve buna bağlı olarak doğabilecek herhangi bir mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında değildir. Bu sitede verilen bilgilerin kullanılmasının sorumluluğu tümüyle kullanıcıya aittir.